Vreemdgaan - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Wilma Velzen - WaarBenJij.nu Vreemdgaan - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Wilma Velzen - WaarBenJij.nu

Vreemdgaan

Blijf op de hoogte en volg Wilma

25 September 2015 | Nederland, Nijmegen

Ja, vanaf morgen gaan manlief Jan en ik vreemd. Ons (nou ja, het meest mijn) geliefde Egypte moet maar eens een maandje op ons wachten en wat dat betreft geduld hebben.
Reden: we gaan de droomreis van Jan realiseren en ik doe met alle liefde daaraan mee.
Onze lijfspreuk is meer en meer: pluk de dag!

Na enig zoekwerk op internet vond ik nog 'wilmavelzen.waarbenjij.nu' waar ik destijds (voor het laatst zo'n acht jaren geleden) verslag deed van diverse reizen naar Egypte, voornamelijk naar Caïro. Met weemoed lees ik die verhalen en bekijk ik de foto's. Wat is er sindsdien veel veranderd.
Overigens geen verslagen van ons geliefde Dahab (Egypte Zuid-Sinaï) waar we inmiddels ontelbare keren geweest zijn en we sinds 2009 een huis hebben.
Wil je daar meer over lezen, zien of het misschien huren? Kijk op de website: www.vakantiehuisdahab.com

Het is ff stoeien met dit 'blog' daarom voor nu excuses als je vanavond al meer ontvangen hebt.

Oh ja, waar onze droomreis heengaat?

Zuid-Afrika, Namibië, Botswana en Zimbabwe en we vliegen na 24 dagen rondgereisd te hebben vanuit Zambia terug.

Maar eerst zaterdagavond 26 september 2015 de lucht in vanaf Schiphol met British Airways naar Londen en dan naar Kaapstad waar we als alles voorspoedig verloopt zondagochtend rond de klok van 09.00 uur aankomen.

We hebben er zin in, hopen dat we via dit kanaal jou/jullie op de hoogte kunnen houden en..................... helemaal leuk als je een reactie achterlaat.

Nu eens geen ma'asalama, maar een totsiens vergezeld van een warme groet.

  • 25 September 2015 - 22:43

    Walther:

    Jan en Wilma, heel goede reis, en veel plezier.
    Walther.

  • 25 September 2015 - 22:59

    Tineke Reuvers:

    Lieve Wilma en Jan
    Ik wens jullie een fantastische reis, geniet ervan met volle teugen. Jullie hebben het zo verdiend.
    warme knuffel van mij.

  • 25 September 2015 - 23:36

    Juliette:

    Hele goede reis lieve schatten. Doe voorzichtig wees lief voor Yani en vooral genieten.
    Hoop jullie gauw te spreken het zij hier in Nijmegen of Dahab.
    Veel plezier en foto's maken!!!

  • 25 September 2015 - 23:53

    Jan Bours:

    Hey koppeltje vreemdgangers,

    Ik dacht dat jullie al definitief uit Weezenhof waren vertrokken! Heb de afgelopen weken wel 5x voor Jan....vd Pas voor de deur gestaan. Zitten nu (sinds gisteren) eindelijk in Turkije, dus gaan jullie voorlopig sowieso niet zien.

    Heerlijk dat jullie (en m.n. Jan) de ultieme droomwens waar gaan maken!

    Wij wensen jullie een fantastische en vooral onvergetelijke vakantie en uiteraard veilig weer thuis, want we willen jullie belevenissen natuurlijk in geuren en kleuren meebeleven.


    Lieve groeten,

    Astrid en Jan!



  • 25 September 2015 - 23:54

    Jan Bours:

    Hey koppeltje vreemdgangers,

    Ik dacht dat jullie al definitief uit Weezenhof waren vertrokken! Heb de afgelopen weken wel 5x voor Jan....vd Pas voor de deur gestaan. Zitten nu (sinds gisteren) eindelijk in Turkije, dus gaan jullie voorlopig sowieso niet zien.

    Heerlijk dat jullie (en m.n. Jan) de ultieme droomwens waar gaan maken!

    Wij wensen jullie een fantastische en vooral onvergetelijke vakantie en uiteraard veilig weer thuis, want we willen jullie belevenissen natuurlijk in geuren en kleuren meebeleven.


    Lieve groeten,

    Astrid en Jan!



  • 26 September 2015 - 09:11

    Christel En Leo:

    Lieve Wilma en Jan,

    Heel veel plezier en een goede reis. Wij zijn benieuwd naar jullie verhalen.

    Liefs van Leo en Christel.

  • 26 September 2015 - 09:45

    Il:

    Hele fijne vakantie, geniet ervan en kom gezond weer terug.

  • 26 September 2015 - 10:00

    Ronald & Karin:

    Lieve Wilma en Jan,
    Lekker genieten met zijn tweetjes van al het moois dat er te zien zal zijn. We zijn benieuwd naar alle 1000 en meer foto's

  • 26 September 2015 - 10:02

    Ronald En Karin:

    Een stukje tekst is weggevallen.

    Knuffels uit Enschede XXX

  • 26 September 2015 - 13:37

    Lenie:

    Hele fijne reis samen,wordt nu tijd om te genieten.Zal iedereen de groeten doen in Dahab,die naar jullie vragen.Dus half Dahab.
    Goeie vlucht en dikke knuf.
    Lenie

  • 27 September 2015 - 11:46

    Fokje:

    Hallo Wilma,

    Ik wens jullie een heel erg fijne reis. Veel plezier.

    Veel liefs,
    Fokje

  • 27 September 2015 - 15:48

    Ini:

    Hallo lieve Jan en Wilma,
    Goede vlucht gehad? Hebben jullie kunnen slapen tijdens de vlucht, zodat jullie fris en uitgerust een eerste indruk krijgen van Kaapstad?
    Ik hoop in elk geval, dat jullie heerlijk GENIETEN!
    Liefs...Ini...

  • 28 September 2015 - 11:22

    Pieter:

    Goede vlucht gehad ?

    Pieter

  • 29 September 2015 - 14:59

    Petra:

    Enjoy it to the max blondie & Jan
    knuffels uit Hrg.

  • 29 September 2015 - 21:10

    Jos Knoben:

    Is het al zover? We hebben jullie niet eens uit kunnen zwaaien. We hopen dat jullie het erg naar jullie zin zult hebben en wensen jullie een pracht vakantie toe !!!!
    De buren van 52

  • 29 September 2015 - 23:20

    Marieke:

    Heej Jan en Wilma, Ik hoop dat jullie de reis goed gestart zijn, ben benieuwd naar alles wat jullie gaan meemaken. Geniet ervan xxx Marieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wilma

Toen ik in januari 2000 voor het eerst voet op Egyptische bodem zette, voelde ik het direct: dit is mijn land! Sindsien ben ik er ontelbare malen weer geweest en iedere keer vlieg ik wat dat betreft naar huis. Pas in november 2006 ontdekte ik deze site en ben ik begonnen met mijn reisdagboek. Voor mezelf een leuke herinnering en naslagwerk. Voor anderen een manier om kennis te maken met Egypte, "mijn" land en met me mee te reizen.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 3078
Totaal aantal bezoekers 125745

Voorgaande reizen:

26 September 2015 - 20 Oktober 2015

Droomreis naar ..........

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: